Rólunk


Munkánk során arra törekszünk, hogy megértsük ügyfeleink problémáit, és közösen találjuk meg a problémáik megoldásához vezető utat. Tevékenységünk fontos jellemzője a közvetlenség és rugalmasság, a kapcsolattartás, valamint professzionalitás és megbízhatóság a szolgáltatásaink területén. Tudásunkat és ügyfeleink igényeivel kapcsolatos ismereteinket folyamatosan fejlesztjük. Célunk, hogy ügyfeleinkkel hosszú távon működjünk együtt, és közös munkánkkal helyzetüket - a napi problémák megoldásán túl - folyamatosan javítsuk.

Partnereinkkel bizalmi viszony kialakítására törekszünk, ami meggyőződésünk szerint ügyfeleink eredményességének és saját vállalkozásunk működésének alapja. Munkánk során igen sokféle vállalkozási és működési formával dolgoztunk és dolgozunk. Az egyesületeken át, a társas vállalkozások sokszínű megjelenési formájáig. Ennek megfelelően vállaljuk cége, vállalkozása vagy nonprofit szervezete könyvelését, könyvvezetését, számviteli- és egyéb szabályzatai elkészítését, tetszőleges analitikus nyilvántartás vezetését, bérszámfejtési-, munkaügyi- és társadalombiztosítási ügyintézést, mérlegek-, adóbevallások elektronikus elkészítését és benyújtását.

Cégünk, a KL CONSULTING Kft., egy Nyíregyházán működő dinamikusan fejlődő könyvelő iroda. A tulajdonos sokéves gyakorlattal, közgazdász diplomával, mérlegképes könyvelői és gazdasági informatikai képesítéssel rendelkező szakember. Munkatársaink mérlegképes könyvelői, pénzügyi-számviteli ügyintéző végzettséggel rendelkeznek. Mérlegképes könyvelő munkatársaink szerepelnek a törvényben előírt Nemzetgazdasági Minisztériumi könyvviteli szolgáltatást végzők nyilvántartásában.

Irodánk célja, hogy ügyfeleink számára, az alapszintű könyvelési szolgáltatásokon túl, komplex tanácsadói és magas fokú könyvelési útmutatást adjunk.

Ügyfeleink biztonságát a szakértelmen felül az Generali Biztosítónál megkötött szakmai felelősségbiztosítás garantálja.